Učinite lakše bankarstvo mogućim
Plaćajte sa bilo koje lokacije uz pomoć najbolje ocijenjene aplikacije
Raiffeisen Mobilno Bankarstvo
Plaćanje možete realizovati povoljnije, brže i sigurnije bez odlaska u poslovnicu Banke.
Pogodnosti i jednostavnost plaćanja
- Provjerite stanje i promet po svim računima u banci u svakom trenutku
- Koristite mogućnost uplate javnih prihoda, kreiranja trajnih naloga, uplate iz uzorka
- Izvršite jednostavno i brzo plaćanje prijateljima iz imenika kroz opciju ''Plati kontaktu''
- Izvršite konverziju svih deviznih valuta podržanih u banci
- Obavite transakcije između vlastitih računa te računa u drugim bankama
- Obavite plaćanja prema inostranstvu
- Otkažite neprocesirane naloge
Osjećajte se sigurnim koristeći mobilno bankarstvo
- Samostalno reaktivirajte aplikaciju uslijed zaključavanja ili promjene mobilnog uređaja
- Sakrijte iznos računa na početnoj strani aplikacije
- Primajte obavijesti o transakcijama po Vašim računima
- Prijavite se u aplikaciju putem PIN broja ili biometrijskih podataka
- Mogućnost blokade i deblokade kartica
Iskoristite prednosti najbolje ocijenjene aplikacije
- Koristite aplikaciju nakon promjene mobilnog uređaja ili reaktivirajte postojeću aplikaciju bez posjete poslovnici
- Izaberite geografski prikaz i informacije o najbližim poslovnicama banke i bankomatima
- Upravljajte vlastitim finansijama uz prikaz detaljnih finansijskih izvještaja
- Prilagodite željeni izgled aplikacije uz mogućnost odabira svijetle ili tamne pozadine
Uputstva za korištenje usluge Raiffeisen Mobilno Bankarstvo
Dokumenti i korisne informacije
Kako postupati u slučaju gubitka ili krađe mobilnog telefona?
Gubitak ili krađu mobilnog telefona potrebno je da odmah prijavite pozivom Kontakt centra Banke koji je dostupan 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici!
U slučaju gubitka ili krađe mobilnog telefona, pozivom na broj:
081 92 92 92
033 75 50 30
Kontakt centar preuzima aktivnosti kojima onemogućava korištenje aplikacije.
Dokumenti
Detaljnije informacije potražite u našim zvaničnim dokumentima.